سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
  • کل بازدید: 184443
  • بازدید امروز: 31
  • بازدید دیروز: 52
  • تعداد کل پست ها: 148

یادمه چند ساله پیش مچ دستم خیلی درد می کرد، البته موضوع تازه ای نبود.ولی دوباره شدت گرفته بود و کلافم کرده بود. تصمیم گرفتم پیش دکتر متخصص ارتوپد، از یک دکتر متخصص وقت گرفتم و رفتم، دست بر قضا دکتر خانم بودند. بعد از مشاهده عکس مچ دستم مطالبی رو فرمودند که در نوع خودش بسیار جالب بود. خانم دکتر معتقد بودند بیشتر خانم های چادری به دلیل استفاده از چادر دچار آرتروز گردن می شوندو در واقع نظرشون این بود که مشکل دست من به خاطر آرتروزیه که داره ازمهره های گردنم شروع میشه.
بهش گفتم خانم دکتر من تقریبا از 7، 8 سالگی مچ دستم درد می کرده، اون موقع که چادر سر نمی کردم، ولی ایشون گفتن این حرف من نیست تو دانشگاه تحقیقی در این مورد شده که بر اساس نتایج به دست آمده آرتروز گردن در خانم هایی که چادر سر می کردند به نسبت بقیه افراد بالاتره. یادمه مامانم که همراه من بود گفت ولی من که بیشتر از دخترم چادر سر کردم این مشکل رو ندارم و البته نظر خانم دکتر همون چیزی بود که در اول هم گفتند و اصلا حاضر نبودند یک ذره از مواضع خودشون کوتاه بیان. حتی بهش گفتم بستن مچم آیا کمکی به بهبودش می کنه که ایشون به شدت من را از انجام این کار منع کردند و گفتن بستن مچ دست جز اینکه در حرکت دست محدودیت بیاره، فایده ی دیگه ای نداره و بهتره بجای تمرکز بر روی مچ دستت سعی کنی جلوی پیشگیری بیشتر آرتروز گردنت رو بگیری.
من که خیلی از این حرف و حرکت این به اصطلاح دکتر ناراحت شده بودم اصلا از داروهاش استفاده نکردم. البته با شدت گرفتن درد مجبور شدم برم پیش یه دکتر دیگه. این بار دکتر پس از دیدن عکس دست و گردنم گفت، خدا را شکر هیچ مشکلی تو مفاصلت نداری. ایشون فقط پیشنهاد دادن که از مچ بند استفاده کنم و گفتند 20 ساعت در هر روز از این مچ بند به مدت 3 ماه استفاده کن.
الان نزدیک 10 سال از اون قضیه می گذره و درد مچ دستم که تقریبا از کودکی باهام بود، بدون برداشتن چادر، به طور کلی خوب شده است و هیچ اثری هم از پیشروی آرتروز گردن نیست.






روز مبعث، روز مرگ قساوت‏ها و شرارت‏ها است؛ روز مرگ کرامت‏هایی است که به پای بت‏ها قربانی می شود، روز مرگ جهل و شرک و پرستش ‏های ناروا است. این عید بزرگ رو خدمت همه دوستا تبریک عرض می کنم. التماس دعا

مبعث حضرت رسول

مبعث حضرت رسول





صفحات :   
|<  1  2  |